Betaling-levering-verzendkost

 Hoe kan je een Thermomix betalen?


1/ Bij afhaling bij ons in de winkel te Zedelgem, cash of bankautomaat, eventueel met aansluitend een demo
     Wij hebben toestellen op stock

2/ Op afbetaling: Je kan je toestel ook afbetalen, Ik ben in bezit van certificaat krediet-bemiddelaar, neem hiervoor contact met mij op!
     Af en toe kan dit zelfs met 0% JKP, dit hangt van de firma Cnudde zelf uit      OPGELET GELD LENEN KOST OOK GELD! 
     Belangrijk om te weten:

- bij aankoop op afbetaling ziet u af van de maandelijkse Promo (geschenk of korting) tenzij anders vermeld
- Omwille van de administratie hiervoor moet u rekening houden met een 3 à 4 weken tegen dat alles rond is en u uw toestel zal ontvangen

4/ Je kan je Thermomix ook terug verdienen! Meer weten? neem vrijblijvend contact op: 0473/793075

5/ Je kan je Thermomix door ons laten leveren na afspraak bij u thuis, en betalen cash of met bancontact wij helpen u dan graag opstarten en alle nodige info te geven, eventueel gevolgd door een demo 

6/  Je kan bestellen via de telefoon 0473793075 , betalen gebeurt dan via overschrijving vooraf op rekening van Cnudde NV, uw toestel wordt dan aan huis geleverd door firma Cnudde
      Wij zijn dan uw aanspreekpunt voor alle verdere uitleg en probleemoplossing!

Leveringsdagen van Thermomix  toestellen door Cnudde (onder voorbehoud): Leveringskosten voor de Thermomix: GRATIS

        Maandag:       Regio Brussel / Antwerpen / Amsterdam / Den haag /   Rotterdam /  Amsterdam + om de 2 à 3 weken: Noord-Holland
        Dinsdag:         Regio Brussel / Antwerpen / Den Haag / Rotterdam + om de 2 à 3 weken: Noord-Holland
        Woensdag:     Regio Brussel / Antwerpen / Leuven / Waver /Amsterdam / Utrecht
        Donderdag:    Regio Luik / Limburg / Ardennen / Maastricht / G.H. Luxemburg
        Vrijdag:           Regio Gent / West-Vlaanderen / Kust

Alle andere bestellingen van op onze webshop worden verstuurd na voorafbetaling. Dit gaat via het afrondingsproces online, waar u kan kiezen.
Verzendkosten worden aangegeven bij het afrekenen, u kan dan nog steeds annuleren of wijzigen
Voor 15 uur besteld, is de werkdag erna al bij u Thuis
Uiteraard kunnen onze (webshop) artikelen ook afgehaald worden in de winkel, betalen kan dan ook ter plaatse

Webshopartikelen  versturen we met  BPost, Onze zendingen zijn verzekert !

- Je hebt na 2 werk-dagen niets ontvangen?
We versturen meestal de zelfde dag nog
, tenzij je een mail kreeg dat iets niet voorradig is, dit wordt dan in onderling overleg besproken wat er moet gebeuren.
Doorgaans heb je je bestelling dus 1 of 2 (werk)dagen na bestellen. Indien je na 2 (werk)dagen je bestelling nog niet ontvangen hebt, wacht niet langer om dit te melden.
Stuur een mailtje naar kookhulp@telenet.be of bel 0473793075 Wij doen dan het nodige om uit te zoeken wat er verkeerd ging en lossen dit op!

- Je bestelling wordt geleverd maar is beschadigd?
Wij versturen alleen complete goederen zonder beschadigingen, alles wordt dubbel gecontroleerd eer het de verpakking in gaat. Wij doen erg ons best om alles goed en beschermd in te pakken.
Er kan altijd schade gebeuren onderweg. Als je bij levering merkt dat de verpakking geschonden is, vraag dan aan de postbode een bewijs dat het zo bij je aankwam. Neem een foto!
Ook indien je na het openen schade of breuk ontdekt, heel belangrijk:
Neem binnen de drie dagen contact met ons op via mail kookhulp@telenet.be of 0473/793075
Neem zeker foto's van de beschadiging, zowel van de beschadigde verpakking als van de inhoud!
Dit hebben wij absoluut nodig om aan te tonen dat het goed verpakt was, en de breuk of beschadiging gebeurde onderweg.
Wij doen dan verder het nodige om dit af te ronden en u te vergoeden of een ander op te sturen!

Bij vragen of twijfel, we staan u steeds te woord via mail, telefoon of PB via facebook!